مجتبی تقوی: با شرایط كنونی رسانه ها تیم ملی فوتبال را یاری كنند
نوشته شده توسط : sasurse

'مجتبی تقوی'روزچهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا در خصوص بازی سه شنبه شب تیم ملی ایران برابر قطر در ورزشگاه آزادی كه با نتیجه مساوی به پایان رسید، افزود: تیم ملی فوتبال ایران پس از این دیدار نیازمند آرامش است و به یاری رسانه ها نیاز دارد.

وی گفت: تیم ملی فوتبال ایران در برابر تیم قطر در برابر 100 هزارتماشاگرایرانی فرصت خوبی برای كسب امتیاز داشت كه این فرصت را از دست داد.

این مترجم كتاب های فیفا افزود: تیم ملی ایران در بازی سه شنبه شب بیشترین فرصت برای شش امتیاز شدن را داشت و با توجه به نتایج كره جنوبی، از این فرصت به خوبی استفاده نشد.

تقوی یادآور شد:تیم ملی ایران اگر چه در برابر تیم قطر در ورزشگاه آزادی خوب بازی نكرد اما شایستگی پیروزی در برابر تیم مهمان را داشت.

وی گفت: تیم قطر در بازی سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی، تعریف شده بازی كرد و بازیكنان قطر برای رویارویی در ورزشگاه ازادی از سوی سرمربی این تیم به خوبی توجیه شده بودند.

تقوی یادآور شد: ساختار دفاعی مسنجم قطر دراین دیدار به گونه ای بود كه هر بازیكن قطری توپ راازدست می داد، تمام بازیكنان این تیم به كار دفاعی می پرداختند واستفاده ازضد حمله و ضربات ایستگاهی در تیم قطری نیز برنامه ریزی شده بود.

سرمربی تیم سایپای كرج گفت:سرمربی تیم ملی ایران هنوز به صورت 100درصد شناخت واقعی از بازیكنان خود را پیدا نكرده است و بازیكنان تیم ملی فوتبال ایران در قالب سیستم چهار ، سه، سه هنوز به خوبی توجیه نشده اند.

به گفته وی، استفاده از سیستم موجود اجازه خلاقیت به بازیكنان خلاقی چون ' كریم انصاری فرد' ، 'محمد رضا خلعتبری ' و 'علی كریمی ' را نمی دهد.

وی گفت: در فوتبال، فروارد یك مصرف كننده در زمین محسوب می شود و باید در زمین بازی برای او فرصت گلزنی را فراهم كرد، كه دفاع فشرده هشت نفره قطری ها اجازه این فرصت طلبی را به مهاجمان ایران نداد.

تقوی تصریح كرد: مسیر پیش روی فوتبال ایران آینده روشنی دارد و باید به سرمربی و بازیكنان این تیم برای بازی های بعدی فرصت كامل را دارد.

به گفته وی،كارلوس كی روش یك مربی فهیم و صاحب علم است و كادر تیم ملی با دانش است و در شرایط كنونی باید از سرمربی و كادر تیم ملی حمایت كرد.

وی گفت:تیم ملی فوتبال ایران با همین چهار امتیاز كنونی نیز شرایط خوبی را دارد تنها باید به فكر بازی مهم شهریورماه در برابر كره جنوبی باشد.

به گفته وی، با اجرای یك برنامه مدون، باید بازیكنان مسن و پا به سن گذاشته جای خود را به بازیكنان جوان و جسور بدهند چرا كه با دوندگی و جسارت بازیكنان جوان فرصت های بیشتری را در میدان فراهم می كنند.

این كارشناس فوتبال یادآور شد: زمان حاضر زمان مناسبی برای نقد نیست وتیم ملی از نظر روحی و روانی درشرایط كنونی به حمایت نیاز دارد كه رسانه ها در این زمینه نقش مهمی بر عهده خواهند داشت.

به گزارش ایرنا،مجتبی تقوی به همراه تیم فوتبال سایپای كرج برای برپایی اردوی آمادگی به چهارمحال وبختیاری سفر كرده است.

وزرشی** 7359**1590





:: برچسب‌ها: بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: